Friday, November 28, 2008

final exam is coming!!!

rasanya baru jer buat surprise party kat umah cik nil... pastu, sibuk2 dengan keja di pejabat yang tak pernah selesai.. tup tup.. dah kena prepare untuk final exam.. hush... rasa macam tak cukup masa 24 jam yang Allah bagi sehari semalam.. assignment kena submit, dead line 30 November, sebaris pun tak buat lagi.. huhuhuu...

Tapi kena commit juga, apa benda pun yang kita buat. paling penting, management of time..dan plan of action and action for the plan. kalau dah wat perancangan canggih2 pun, tapi tindakan pelaksanaan tidak dibuat ikut perancangan, tak jadik juga.. macam juga plan nak wat surprise party, kalau tak ada yang rancang, dan buat macam dirancang, plus kerjasama yang baik dari semua hayshah family, rasanya tak adalah air mata kegembiraan cik nil menitik malam tu.. terima kasih la buat semua yang komited nak gather, walaupun last minute punya perancangan.. u all memang cool! apapun, perancangan kita buat, yang akhir dan yang paling baik, adalah perancangan yang Allah tentukan untuk kita.. wamakaru wamakarallah, wallahu khairul makirin, maksud ayat, dan mereka merancang, dan Allah juga merancang, dan Allah adalah sebaik2 perancang..

Anyway, to all, pls pray for my success. doakan saya dapat bersedia dan jawab final dengan baik. Maybe on 17th and 20th Disember 2008. Luckily, only 2 papers for my final semester, so, harap dapat prepare awal.. insyaallah, kalau sempat nanti saya menulis lagi..

plan nana untuk gather cuti sekolah ni best juga. boleh pegi dekat2. any ideas?

1 comment:

Anonymous said...

salam...
yeay!

wish all of luck to kak ann!

family sprise sgt kool!

tapi soli xdpt hadirkan diri..
ade emergency call.

okeh,so succes always!

deeno-kakang